Paas Chocolade Actie 2021

Bedankt voor je bijdrage

ROTARY AARSCHOT KOOPT LOKAAL

Rotary Aarschot werkte samen met Jolien Delvaux van Atelier Delvaux, één van onze ambachtelijke chocolatiers uit Aarschot. Wie chocolade kocht, steunde niet alleen onze goede doelen uit onze regio maar gaf tegelijk ook een steuntje in de rug aan onze lokale handel.

Onze actie in cijfertjes:

– bijna 60kg pralines
– meer dan 18 kg truffels
– 1600 Aarschotse Tetten (melo-cakes)

Deze actie leverde in totaal meer dan € 2000 op, een bedrag dat integraal naar onze goede doelen gaat.

Aarschotse Tetten? Dat smaakt naar meer!

We kozen er heel bewust voor om lokaal te kopen. Zo geven we jonge ondernemers uit onze regio een extra motivatie om in deze bijzondere tijden toch de stap te zetten. Want het is mee dankzij (jonge) mensen met pit zoals Jolien Delvaux (21), dat het centrum van onze stad bruist van leven.

Meer weten over Atelier Delvaux? Volg haar op Facebook en Instagram of ga eens langs in de winkel Jozef Tielemanstraat 51, Aarschot.

Heb je dit jaar onze actie gemist?
Geen probleem, volgende jaar staat ze terug op het programma.
Met een ruimer aanbod, met dezelfde heerlijke chocolade van Atelier Delvaux!