Sinterklaas verkoop

Ambachtelijke speculaas en chocolade verkoop

De Sint heeft hulp Rotary Aarschot gevraagd om wat te helpen !

Samen met zijn hulppieten, is De Sint op zoek naar helpende handjes om alle overheerlijke ambachtelijk en handgemaakte speculaas en chocolade op tijd bij klein en groot te kunnen brengen.

Wil je De Sint helpen?
Als je voor 21 november je bestelling doorgeeft, zijn we er zeker van De Sint op tijd alles kan bezorgen. Tegelijk steun je Kommaraf VZW, het lokale
voedselbedelingspunt voor Groot-Aarschot.

Voor deze actie werken we samen met John en Pauline Destabelle van Bakkerij Destabelle uit Westmeerbeek. Alle speculaas en chocolade-figuren worden door John en zijn team in eigen atelier ambachtelijk en volgens de traditionele manier gemaakt.

Je tekening voor De Sint

Is je tekening mooi ingekleurd? Bezorg ze dan terug aan 1 van onze leden en maak kans op een bezoek van De Sint en zijn helpers.

• Ingrid Witvrouwen, C. Huymansstraat 107, Baal
  • John Destabelle, Hoogzand 19, Westmeerbeek
  • Kris De Keyser, Nieuwlandlaan 95, Aarschot (tijdens kantooruren)
  • Sabine Pitsi, Dorp 49, Nieuwrode
  • Caroline Meys, Tax Consulting Ramselsesteenweg 197/001, Ramsel (tijdens kantooruren)

Deze actie is afgesloten!

Sinterklaas bedankt alvast alle brave kindjes die bijdrage geleverd hebben. Nu hebben De Sint en zijn Pieten het superdruk om alle pakjes op tijd te bezorgen. Wij zeggen alvast : tot volgende jaar!