Mercy Ships – Een blik achter de schermen

Mercy Ships

“Hoe Mercy Ships die mensen hoop en genezing geeft, dat is ongelooflijk”, zegt Cath Luyten, ambassadeur van Mercy Ships, “Het komt pas echt binnen als je ter plekke bent geweest. Het zijn mensen als jij en ik, maar die geen eerlijke kans op een leven hebben gekregen.”

Op dinsdag 21 november komen Maggy Vanacker en Luc Simoens ons vertellen en tonen hoe Mercy Ships het verschil maakt in tal van landen. Ze brengen het verhaal vanuit hun eigen ervaringen, ondersteund met beeldmateriaal.

Maggy werkte reeds 2 maal voor 2 maanden als vrijwilliger in het schoonmaakteam op één van de Mercy Ship-schepen in Guinea en Senegal. Volgend jaar vertrekt ze opnieuw naar Madagascar. Maggy, Luc en iedereen die werkt op de schepen, is er als vrijwilliger. Stuk voor stuk werken ze helemaal gratis & voor niets! Dus alle steun is meer dan welkom!

Benieuwd naar het verhaal van Maggy en Luc en hoe Mercy Ships het verschil maken? Iedereen is welkom.

• Dinsdag 21 november
  • ontvangst vanaf 19h30, start 20h00
  • ’t Wit Toreke, Ter Heidelaan, Aarschot
  • Prijs: € 40 per persoon (receptie, diner en drank inbegrepen). Betalen kan via overschrijving op rekeningnummer BE07 4326 1860 0166.

Inschrijven kan tot 13 november via onderstaand webformulier of per email info@rotaryclub-aarschot.be. Rotary-leden kunnen ook inschrijven via Polaris

Tot dan!

Voorzitter Pascale Wienk, het bestuur en alle leden van Rotary Aarschot.