Op reis met de Jakker

Boten, zeilen, water…we kunnen het niet laten.

We nemen jullie graag mee aan boord van de Jakker, de zeilboot van Tony & Jaklien!

Na een lange carrière bij Aquafin, trokken Tony & Jaklien in 2010 de deur van hun huis in Genk dicht voor een ongelooflijk avontuur: een reis rond de wereld met hun zeilboot.

11 jaar later, gooit de covid-pandemie roet in het eten en zijn ze terug thuis. Nu de boot is achtergebleven in Polynesië, vertellen ze graag de hele avond ronduit over hun belevenissen, kleine en grote ervaringen en boeiende ont- moetingen. Geïllustreerd met tal van inspirerende foto’s. Geniet van het boeiende verhaal van Tony & Jaklien tijdens een gezellig diner.

Zeil je graag een eindje met ons mee?

• Wanneer? Dinsdag 16 november om 19h30
  • Waar? t Wit Toreke, Terheidelaan, Aarschot
  • Inschrijven kan voor 13 november onderstaand formulier of via email info@rotaryclub-aarschot.be.
  • Prijs: € 40 per persoon (receptie, diner en drank inbegrepen).
  • Om organisatorische redenen is je inschrijving is pas bevestigd na betaling via overschrijving op rekeningnummer BE07 4326 1860 0166.

Ahoy & tot ziens!
Voorzitter Egide Van Dingenen, het bestuur en alle leden van Rotary Aarschot.

P.S. Benieuwd naar het verhaal van Tony & Jaklien? Neem alvast een kijkje op hun website.

Inschrijvingsformulier

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *