Kerstconcert 2023

Kom, geniet en zing mee tijdens het Kerstconcert 2023 van Rotary Aarschot. Dit jaar geven Floris and the Flames het beste van zichzelf in de Christus Koning in Aarschot, België. Afspraak op vrijdag 8 december 2023.

Met hun muziek overschrijden Floris and the Flames de grenzen tussen klassiek, poprock en folk. De bijzondere combinatie van viool, piano, basgitaar, drums en elektronica zorgt voor een unieke sound. Hun energieke optreden maakt dat je gewoon niet op je stoel kan blijven zitten.

De opbrengst van dit concert gaat integraal naar Zorgcentrum Siddartha.

Rotary Aarschot wil hiertoe bijdragen en hoopt u van harte te mogen ontvangen om samen te genieten van dit optreden!

• Christus Koningkerk, Aarschot
  • Deuren: 20h00
  • Aanvang concert: 20h30
  • Tijdens de ontvangst en tot een uurtje na het concert kan u genieten van een drankje.

Kaarten

PRIJS: € 25

Te koop bij

• onze leden
  • aan de kassa
  • heel eenvoudig online*

We wensen u alvast gezellige feestdagen met uw familie en vrienden.

VOORVERKOOP Kaarten

• Autorijschool Kris De Keyser, Nieuwlandlaan 95, 3200 Aarschot
    (tijdens kantooruren)
  • Witvrouwen-Devreese Mia, C. Huysmansstraat 107, 3128 Baal
  • Bakkerij Destabelle, Hoogzand 19, 2235 Westmeerbeek
  • Joan Michiels, Beulkensstraat 33, 3128 Baal
  • Caroline Meys, Ramselsesteenweg 197/00/1, 2230 Herselt (tijdens kantooruren)
  • Sabine Pitsi, Dorp 49, 3221 Nieuwrode

*Online aankoop: +€ 2,5 admin.kosten

PARKEREN

U kan gratis parkeren op de speelplaats van Damiaan instituut, mits vertoning van uw toegangskaart (fysiek of online) aan parkeerwachter. De parking wordt afgesloten tijdens het concert en wordt volledig afgesloten om 24h00.